CCMA Homepage      Over CCMA      Klantcontact Is Overal

Klantcontact is overal

 

Als er iets is dat bedrijven de afgelopen jaren geleerd en omarmd hebben, is het wel dat de klant echt centraal moet staan bij alles wat je doet. Immers, enthousiaste klanten zijn cruciaal voor het succes van je onderneming. Zij zijn niet alleen afnemers van je producten en diensten, maar ook je grootste levende reclamebord.

Andersom kunnen ontevreden klanten een negatieve impact hebben op je reputatie, zeker in deze transparante tijd van internet en social media. Medewerkers die direct contact hebben met je klanten, zijn dan ook ontzettend belangrijk. Zij kunnen het sentiment van klanten maken of breken.

Het is belangrijk betrokken te zijn bij ontwikkeling en innovatie binnen het vakgebied klantcontact in de veranderende wereld om ons heen. Klantcontact is een vak. Daar ontmoet de klant de organisatie. De kwaliteit van die ontmoeting wordt bepaald door de mate van vakkennis, vakbekwaamheid, het talent en de vaardigheden van iedere professional in het vakgebied.  

Klantcontact is van strategische waarde voor alle andere afdelingen. Bij iedere ontmoeting tussen klant en organisatie ontstaat essentieel inzicht in de mate waarin jouw product en proces aansluiting vinden bij wat de klant zoekt. Dit is ongeacht de branche waar je in werkt. Klantcontact is overal!

 

 

CCMA lid worden

Er zijn diverse vormen van lidmaatschap.

Kies het lidmaatschap dat bij je past en meld je nu aan bij de CCMA.

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2018 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING