CCMA Homepage      Over CCMA      Bestuur

Bestuur

 

Het CCMA bestuur bestaat uit de volgende bestuursleden:

 

Voorzitter Ingrid Schermer  
Secretaris Vacature  
Penningmeester Agaath van Til  
Algemeen bestuurslid Bart Boere  
Algemeen bestuurslid Sander Kouwenhoven  

 

 

Ingrid Schermer

IngridGraag wil ik me voorstellen als nieuwe voorzitter van het CCMA. Mijn naam is Ingrid Schermer-Jannink. Ik ben 43 jaar oud, woon in Wassenaar, ben getrouwd en ik heb 2 dochters van 8 en 10 jaar. Ik tennis fanatiek en loop hard om fit te blijven. Ik houd van gezelligheid en een geintje.

Mijn klantcontact ervaring heb ik opgedaan in de Telecom wereld, in verschillende functies bij KPN en Tele2. Ik heb 4 jaar in Duitsland gewoond en ben sinds 2015 terug in Nederland. Ik ben nu werkzaam bij Exact als Customer Success Manager, waarbij ik verantwoordelijk ben voor het Customer Support van Nederland voor Cloud Solutions. Ik ben trots dat ik voorzitter mag zijn voor het CCMA, samen met de andere bestuursleden, vrienden en leden gaan we er een inspirerende, leerzame tijd van maken. Voor meer info check mijn LinkedIn profiel

Agaath van Til

AgaathIk ben Agaath van Til. Al meer dan twintig jaar heb ik plezier in Customer Service & Sales management functies. Ik ben overtuigd van het onderscheidend vermogen van goede service en wil daar altijd een bijdrage aan leveren. Het was voor mij dus een logische stap om mij als bestuurslid en penningmeester te verbinden aan het CCMA; een prachtig platform dat de ontwikkeling van ons beroep op enthousiaste en inspirerende manier beïnvloedt, volgt en ondersteunt.

Naast mijn professionele bezigheden geniet ik van mijn gezin (echtgenoot, dochter (16) en zoon (15)) en van vrienden, koken, sporten en het lezen van Nederlandse, Engelse en Franse literatuur. Voor meer info check mijn LinkedIn profiel.

 

Bart Boere

bart_webHi, ik ben Bart Boere, Ik woon in Den Haag met mijn vrouw en 3 kinderen. Vorige eeuw heb ik het eerste call center gebouwd voor ING Bank, hierna ben ik via ING Direct en Nationale Nederlanden bij Centraal Beheer terecht gekomen. Hier ben ik verantwoordelijk voor klantcontact: centraalbeheer.nl, telefonie, e-mail, chat, app en chatbot. Klantcontact is het mooiste werkgebied dat er is, deze passie deel ik graag met vakgenoten.

Verder ben ik hard aan het trainen voor de Ironman 70.3 in St. Polten. Voor meer informatie check mijn LinkedIn Profiel.

 

Sander van Kouwenhoven

SanderHi, ik ben Sander Kouwenhoven. Ik woon afwisselend in Delft en Zoetermeer, met mijn partner en onze kinderen. Ik heb 3 dochters en 2 cadeau dochters en moet mij dus staande weten te houden in een huis vol vrouwen. Ik ben als agent begonnen in 2005 bij Coolblue en al snel opgeklommen tot manager klantenservice, waar ik kon meebouwen aan de organisatie zoals die nu staat. Het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland. Trots! Sinds 2016 ben ik werkzaam als manager Customer Service bij BCC om daar ook stappen te maken richting customer centricity. Het mooie van dit vak vind ik de veelzijdigheid, werken met mensen en het zo efficiënt mogelijk inrichten – met een beperkt budget- van je contact center en daarbij de klant altijd op de eerste plaats te zetten. Dat doe ik ook graag door me buiten de geijkte paden te begeven. Ik mis binnen het vak een kennisplatform om met collega managers te kunnen sparren en hoop deze bij de CCMA te kunnen ontwikkelen. Want is Erlang C nog wel de rekenmethode?

 

 

Vacature

Er is een vacature open bij CCMA. Interesse? Kijk hier voor meer informatie.

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2018 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING