Social Service Congres

Service doe je samen

Een bedrijf is een verzameling van mensen. Ze zijn door de snelle technische ontwikkelingen allemaal in staat makkelijk content te maken en te publiceren. Deze mensen hebben vaak kennis van de organisatie en passie voor hun vak. 
Stéphan Lam vertelt tijdens het Social Service Congres op 29 november hoe je met een gestructureerde, doordachte aanpak medewerkers beweegt om hun trots en kennis op een authentieke manier te delen met hun netwerk.

Andere inspirerende sprekers zijn o.a.:

  • Youssef Sammar webcare- en communitymanager bij T-Mobile, en vertelt over één van de belangrijkste, maar ook onbekendste communities van T-Mobile Nederland: de interne community van medewerkers op Facebook Workplace.
  • Melanie Stemerdink van Inshared vertelt hoe je een betere klant tevredenheid kunt creëren, door samen te werken, constante optimalisatie en te handelen vanuit de kernwaarden.
  • Tom Zwart & Marloes Orij van NS vertellen hoe NS structureel collega’s betrekken en welke uitdagingen zij zien in efficiënt klantcontact.
  • Pascal van Eijndhoven van The Best Social over de meest opvallende en creatieve webcare van Nederland.

Benieuwd?

Diverse sprekers vertellen tijdens het Social Service Congres hoe zij door samen te werken 100% klantgerichtheid zijn. Én hoe zij door korte lijnen en snelle realtime service de algehele klanttevredenheid verbeteren voor zowel klanten als medewerkers! 

 

Als lid van CCMA ontvang je €50,- korting op de normale ticketprijs met de volgende code: Soc18CCMA. Meld je nu aan.

 

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2018 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING