CCMA Homepage      Event      CCMA Site Visit      Site Visit Knab Bank

Site visit Knab bank

Meer klanten helpen in minder tijd en toch meerdere Best service awards winnen! Benieuwd hoe Knab dit doet? Kom dan op 20 september naar CCMA site visit bij Knab!

Knab. De jonge online bank die graag wat anders doet. Na meer dan vier jaar beginnen ze de opstartfase te ontgroeien, maar klantenservice en innovatie blijven belangrijke prioriteiten voor deze bank. Op basis van slimme technologieën helpt Knab je meer controle over jpuw financiën te krijgen en het meeste uit je geld te halen.

Knab wil dat mensen weer zélf grip krijgen op hun geld en inzicht hebben in hun financiële toekomst. Knab helpt klanten met hun vragen via de servicedesk van 08.00 tot 22.00 uur, zowel telefonisch als online. Knab wijst klanten proactief op financieel voordeel, ook wanneer dat bij een andere bank dan Knab is. Met gebruik van innovatieve technologieën en slimme digitale tools stelt de bank klanten in staat meer uit hun geld te halen. 

Tijdens deze site visit neemt  Knab je mee hoe de klantenservice de verschillende communicatiekanalen zo optimaal mogelijk inzet en over de grote potentie die Knab hierin ziet. Laat je inspireren door het verhaal van Knab!

customerfirst: kloppend hart knab

Na de pauze:

Van multichannel naar omnichannel: Wat vraagt dit  van jouw organisatie ?

 Steeds meer bedrijven hebben multichannel klantcontact. Naast telefonie en mail openen zij WhatsApp-functies, Chat en sociale media om vragen van klanten te beantwoorden. Omnichannel gaat een stap verder: hierbij zijn alle communicatiekanalen geïntegreerd, waardoor je ze ook door elkaar kunt gebruiken, afhankelijk van de informatie waar de klant om vraagt. Dat vraagt nogal wat van je organisatie. Ken je jouw klant goed, heb je de kennisbank op orde en hoe heb je jouw klanteninformatie georganiseerd? 
Eric van Bekkum is business consultant van Evolve IP. Eric neemt je mee aan de hand van praktijkvoorbeelden in het veranderproces waarmee bedrijven te maken krijgen bij de inrichting van een omnichannel klantcontact omgeving.

Gratis voor leden. Wil je als lid een introducé meenemen of ben je geen lid en wil je dit niet missen? Stuur een e-mail naar secretariaat@ccma.nu, dan nemen we contact met je op. 

 

CCMA site visit

20 september 2018    Site visit Knab bank
Locatie: Knab Bank, Capellalaan 25, 2132 JK Hoofddorp

14.00 uur Inloop
14.30 uur Knab Bank - Jim Groot:
  Meer klanten helpen in minder tijd en toch
  Benieuwd hoe Knab dit doet?
15.30 uur Pauze
16.00 uur Evolve IP- Eric van Bekkum:
  Trends & ontwikkelingen in klantcontact nu
  en in de toekomst
17.00 uur Borrel / Netwerken
   

 

Meld je aan voor dit geweldige event: 


Aanmeldformulier

* verplicht

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2018 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING