CCMA Homepage      Event      CCMA Awards

Hoofdsponsor :  

awards_header


Manager of the Year wordt jaarlijks georganiseerd om de beste en meest vooruitstrevende customer contact managers in de spotlight te zetten. De kennis en ervaring van deze vakgenoten worden met de klantcontact branche gedeeld. Deze succesverhalen dragen bij aan hoe we samen naar de toekomst kijken. Hiermee geven we niet alleen het vak klantcontact maar vooral ook de professionals, de mensen, die belangrijk zijn in klantcontact de aandacht die ze verdienen.

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet

Niet alleen de klant, maar ook de klantcontact medewerker moet centraal staan bij alles wat je doet. Zij kunnen het sentiment van klanten maken of breken. Immers tevreden medewerkers zijn cruciaal voor de beste klantenservice en daarmee voor het succes van de onderneming. Inspirerend leiderschap en bevlogen vernieuwingsdrang is dan ook ontzettend belangrijk. De connectie met en erkenning van het team staan hierbij voorop. Dit samen draagt bij aan uitmuntend klantcontact. Gek genoeg wordt het belang van het klantcontact center binnen organisaties (nog steeds) vaak onderschat. Terwijl het een strategische functie zou moeten hebben, want wie komt er dichter bij de klant? En wie staat er het meest dichtbij de klantcontact medewerker? Tijdens de CCMA Awards worden contact center managers erkend voor wie zij zijn en met name hoe zij hun klantcontact medewerkers motiveren met hun kennis & kunde! 

Interview met winnaar Maarten Vader (GGN)

De redactie van Customer First heeft de CCMA Manager of the Year van 2017 Maarten Vader (GGN) geïnterviewd. Hoe heeft hij de avond ervaren? Wat gaat hij doen met zijn nieuwbakken titel? Lees het hier!

Video: Maarten Vader over zijn ervaring met de CCMA Manager of the Year verkiezing!

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2018 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING