CCMA Homepage      Event      CCMA Awards

Hoofdsponsor :  

awards_header

 

Rob Krijgsman (APG) is de winnaar van de CCMA Awards – Manager of the Year 2018!

Op woensdag 3 oktober was de ontknoping van de CCMA Awards – Manager of the Year 2018! De felbegeerde titel is uiteindelijk gegaan naar Rob Krijgsman, Manager Pensioenuitvoering bij de organisatie APG. Hij wist de jury te overtuigen met het dagelijks inzetten van innovatieve oplossingen op het gebied van klantcontact en is een ware inspiratiebron en ambassadeur voor de klantcontact branche. Zijn vooruitstrevende visie op klantcontact sloot naadloos aan op het thema van het event ‘The Story of the Future’.

2018-10-03MRF (1744)

De verkiezing tot Manager of the Year is een jaarlijks terugkerend event van de CCMA waarin de beste en meest vooruitstrevende Customer Contact Manager wordt bekroond met een prestigieuze CCMA Award. Na een maandenlange strijd waarin de genomineerden zich op uiteenlopende manieren hebben moeten presenteren aan een vakjury is Rob Krijgsman uit maar liefst 85 genomineerden uitgeroepen tot Manager of the Year 2018.

In lijn met het thema ‘The Story of the Future’ stonden tijdens het exclusieve galadiner de volgende vragen centraal: hoe ziet de toekomst van de klantcontact branche eruit? Wat gaat er veranderen en waar moeten we op letten? Rob Krijgsman wist met ijzersterke voorbeelden over hoe innovatieve technieken in de praktijk kunnen worden toegepast de jury en 130 aanwezige klantcontact specialisten te overtuigen van zijn expertise. De manier waarop APG alvast inspeelt op toekomstige wetswijzigingen in de pensioensector en hierbij steeds de consument centraal stelt is zeer bewonderingswaardig te noemen.

Naast Rob Krijgsman stonden ook Cécile Engelsma (Rochdale), Ankie Straathof (de Bijenkorf) en Eveline Erkelens (Vacanceselect) op het podium. Uit maar liefst 85(!) nominaties wisten zij, na diverse rondes, de finale te behalen.

CCMA AWARDS – Manager of the Year is een event van de CCMA en wordt jaarlijks georganiseerd om de beste en meest vooruitstrevende customer contact managers in de spotlight te zetten. De kennis en ervaring van deze vakgenoten worden met de klantcontact branche gedeeld. Deze succesverhalen dragen bij aan hoe we samen naar de toekomst kijken. Niet alleen de klant, maar ook de klantcontact medewerker moet centraal staan bij alles wat je doet.

 

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2018 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING