CCMA Homepage      Event      CCMA Awards      Nomineren

awards_header

 

Nomineren voor de CCMA Manager of the Year 2018 is niet meer mogelijk

Welke inspirerende persoonlijkheid treedt een jaar lang in de schijnwerpers en is hét voorbeeld voor de klantcontactsector? De vakjury van de Customer Contact Management Association (CCMA) gaat wederom op zoek naar de absolute managementtop van de klantcontactsector en uiteindelijk de Manager of the Year 2018. Om in aanmerking te komen voor de Manager of the Year Award moet de kandidaat aan een aantal criteria voldoen.

Inspirerend leiderschap, uitmuntend klantcontact, bevlogen vernieuwingsdrang, visionair en een ambassadeur van het vak en de branche; dat zijn kenmerken van iemand die in aanmerking komt voor de Manager of the Year Award. Daarnaast geldt de volgende criteria:

  • De Customer Contact Manager of the Year heeft een duidelijke visie op klantcontact en draagt die uit;
  • De Customer Contact Manager of the Year is bevoegd zelfstandig besluiten te nemen met een positief effect op klant en medewerker;
  • De Customer Contact Manager of the Year behaalt aantoonbare successen;
  • De Customer Contact Manager of the Year draagt zorgt voor een continue ontwikkeling van het klantcontact;
  • De Customer Contact Manager of the Year heeft passie voor in- en externe klanten;
  • De Customer Contact Manager of the Year vergroot de cirkel van invloed van het contactcenter binnen zijn/haar bedrijf;
  • De Customer Contact Manager of the Year inspireert de organisatie en vakgenoten;
  • De Customer Contact Manager of the Year is een ambassadeur voor de customer contactbranche en het verenigingsleven;
  • De Customer Contact Manager of the Year werkt minimaal 2 jaar in de huidige functie.

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2018 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING